התזונה המושלמת לגור שלך

תקופת הגורות היא תקופה בה הגור שלך גדל ומתפתח. בתקופה זו הגור שלך זקוק לרמות תזונה שונות מאילו של כלבים בוגרים. בגלל הצרכים התזונתיים השונים, הגור שלך זקוק לאוכל המיועד לגורים במהלך כל שנת חייו הראשונה, ואף בשנה וחצי הראשונות לחייו אם מדובר על כלב מגזע גדול או ענק. בלקאנדו מציעה לכם אוכל גורים בו החלבון , הקלציום ושאר מרכיבים חיוניים הותאמו לגורכם.

לאחר ההגעה של הגור החדש, רצוי להמשיך מספר ימים עם המזון שהגור קיבל קודם לכן. רצוי לשמור גם על זמני האכלה דומים. המעבר למזון החדש צריך להיות הדרגתי ואיטי בכדי למנוע שלשולים והקאות. במשך שבוע רצוי לערבב כמויות גדלות והולכות של האוכל הישן יחד עם מזון גורים בלקאנדו. אם בכל זאת מופיעה קיבה רגישה, רצוי להגדיל אך יותר את הטווח.

לוח זמני האכלה של הגור יקבע כפועל יוצא ללוח הזמנים שלך, אך כמה עצות שיועילו לך עם התוספת החדשה: אל תשאיר את האוכל בקערה ליותר מחצי שעה. אם הגור לא סיים את המנה תוך חצי שעה, קח את מה שנשאר ואחסן את המזון עד לארוחה הבאה. חלק את המנה היומית לשלוש ארוחות קטנות והגש את המזון בשעות קבועות שתקבע מראש. שמירה על שיגרה כזו תקל גם עליך כבעלים חדש וגם על הגור. לוח זמנים קבוע גם יעזור עם חינוך לצרכים.

הפוך את הזמן של אחרי הארוחה לזמן הירגעות ומנוחה. אל תשחק או תשתולל עם הגור עד כשעה אחרי הארוחה. בצורה כזו תבטיח שלא יהיו סיבוכי מעיים או קיבה רגישה.

כמות המזון שניתנת לכלב צריכה להיקבע על פי הצרכים של הגור, מידת הפעילות שלו וקצב חילוף החומרים. כמויות האכלה הרשומות על גב שק בלקאנדו הן המלצה מצוינת ונקודת ייחוס טובה, אך כל כלב הינו פרט בפני עצמו ועל כן יש לבחון מה הכמות שהגור שלך צריך בכדי לשמור על משקל תקין. כמובן שהוטרינר שלך יכול לעזור לך לעמוד את הכמויות שהגור שלך צריך אך המדד הטוב ביותר הוא פשוט לעקוב אחר הגור.

לעיתים נדמה שגורים שותים כמויות גדולות של מים ולכן מים נקיים צריכים להיות זמינים לגור בכל זמן נתון. מים הם המרכיב התזונתי החשוב מכל לגורך.

לכלבים, בכל גיל, אשר אוכלים מזון יבש, מים הם מרכיב חשוב בעיכול המזון. עבור גורים יש למים אפילו חשיבות רבה יותר שכן קצב חילוף החומרים שלהם מהיר יותר ומים הם מרכיב חשוב בהרבה מהפעילות המטבולית האינטנסיבית של גורים כגון סילוק תוצרים שנוצרים בגוף הגור וצריכים לצאת דרך מערכת השתן.

הגור שלך יכול גם להנות מחטיפי בלקאנדו, אך זכור שכל התזונה שהגור שלך זקוק לה נמצאת בפורמולת המזון האיכותי של בלקאנדו וכמות החטיפים היומית לא צריכה לעלות על 10% מכמות הקלוריות שהגור שלך צריך. חטפי אילוף של בלקנדו יכולים לשמש לחינוך הגור הצעיר את חוקי הבית ויכולים להוות תוספת נפלאה לסד היום שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp